هدیه روز داروساز

amir_ebtekar
هدیه روز داروساز

روز داروساز از کجا شروع شد؟

سال ها پیش انجمن داروسازان تصمیم گرفتن تا ۵ شهریور زادروز زکریای رازی رو به عنوان روز داروساز انتخاب کنند. البته برای اولین بار این نامگذاری توسط یکی از دانشیاران دانشکده داروسازی انجام گرفت و بعد از آن به نام روز داروسازی نام گرفت. بعد از انقلاب اسلامی هم به صورت رسمی در تقویم شمسی این روز به نام روز داروساز ثبت گردید.

هدیه برای روز داروساز چی بگیریم؟

فکر کردن به تهیه کادو و برنامه ریزی برای خوشحال کردن همیشه یک چالش بزرگ برای هر کدوم از ما هست به همین دلیل در مرحله اول باید چند سوال از خود بپرسیم.

یک داروساز چه کار می کند؟

تصور ما از داروساز ها در داروخانه و هنگام دریافت دارو هست و حتما سوال میکنیم آیا داروساز پزشک است؟ اما این افراد کارهای دیگری هم به عهده دارند کارهایی شامل بررسی تداخل نداشتن داروهای تجویزی. مشاوره به بیماران درباره داروها. حضور در بخش های کنترل دارویی کارخانه ها و صنایع دارویی و… اساسا داروساز ها با علم و شناخت موارد دارویی نقش مهمی را در کنار پزشکان ایفا می کنند.

پست و استوری تبریک روز داروساز

در قدم اول شما میتوانید با یک عکس روز داروساز رو در استوری یا پست اینستاگرام تبریک بگید. نگران نباشید ما برای شما همه این موارد رو آماده کردیم که در ادامه میتونید دانلود کنید.

عکس و استوری روز داروساز مبارک

دانلود با کیفیت عکس روز داروساز


دارو ساز آینده روزت مبارک

دانلود با کیفیت عکس دارو ساز آینده روزت مبارک


هدیه روز داروساز

دانلود دکتران داروسازر


پست اینستاگرام برای روز داروساز

دانلود پست روز داروساز گرامی


ایده کادو روز داروساز

یکی از ویژگی های هدیه ماندگار بودن اون هست. هدیه ای که علاوه بر زیبایی و کاربرد بعد از یک مدت راهی سطل زباله یا اعماق انباری خونه نشه.

ویژگی دیگه‌ای که هدیه باید داشته باشه این که طراحی دلخواهت رو روش پیاده سازی کنی تا مخاطبت رو حسابی غافلگیر کنه.

کارت هدیه ارز دیجیتال

اخیرا با رواج ارزهای دیجیتال و دنیای بیتکوین و بلاک چین شاهد رشد این حوزه و حضور بیشتر افراد برای سرمایه گذاری هستیم. شاید براتون سوال پیش بیاد مگه بیتکوین هم میشه کادو داد؟ جواب بله است. کارت هدیه ارز دیجیتال هم یک هدیه است و هم یک سرمایه گذاری برای فرد. این هدیه هم یک گزینه جدید و هم یک گزینه متفاوت برای کادو دادن محسوب میشه چون شما به فرد مقابل سرمایه ای دادین که میتونه انتخاب کنه از چه روشی ازش استفاده کنه.

هدیه روز داروساز

 

آیا با این کارت میشه خرید و فروش انجام داد؟

بله. فرد میتونه با داشتن کارت هدیه و اطلاعات موجود روی اون نسبت به ذخیره کردن ارز در کیف پول یا خرید و فروش استفاده کنه. برای اینکه اطلاعات بیشتری از کارت هدیه ارز دیجیتال میتونید این لینک رو بررسی کنید

 

ماگ با طراحی اختصاصی

تهیه ماگ و سفارش اون با طرح اختصاصی یکی از گزینه های همیشه روی میز هست! و میتونه انتخاب خوبی برای هدیه روز داروساز باشه. یه ماگ میتونه هم کاربردی باشه و هم ماندگار سایت های زیادی وجود دارن که به صورت آنلاین هم برای شما این کار رو انجام میدن.با یه سرچ ساده میتونیم بهشون دست پیدا کنین.

 

 

هدیه روز داروساز

 

گردنبند با طرح کپسول

با توجه به موقعیت شغلی که دارن گردنبند با طرح کپسول هم میتونه گزینه خوبی باشه ولی خب جذابیتی براشون نداره به این دلیل که هر روز با این این ابزار سرو کله میزنن

روز داروساز

 

 

 

1515

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.